confused + affected
episodes of glam + gutter
100.80.40 - rats in the living room
splitter + stream / rhetorics of flesh
threads + knots
local aliens - distracted + errant
re.visited – work on mozart
flat rooms – flat dances
trajectory - filmpreview, texts + pictures
trajectory - pictures of the fleeting world
dark angels
serious interludes IV
serious interludes II
murmurs + splotches
news garden / private echoes
archival beach
organic display
radio *luma : into the night
interzone
gaps in your semiotic soup
news garden
sector 7 : assorted oddities
black fog - news from the planet of dogs
echoes - 18 gestures in space
enfleshings after lassnig, maria

7, reece mews, london

Grafik: Heidi Sorg

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threads + knots

songlines for the excited + enthousiastics, the exhausted, the angry, the beloved and strangers, the singers + seekers, the odd ones + shy, the paramours, by-passers, voyeurs + humble...kehraus!

Puruckers 14. Produktion im alten schwere reiter: Als letztes Event an diesem und für diesen Ort hat sich der Choreograph eine Spielstruktur für die Halle einfallen lassen, die einen kreatürlichen Bewegungsansatz mit einer starren, räumlichen Struktur konfrontiert. Dabei befinden sich die Performer:innen in der Verlorenheit eines Spiels, dessen Anfang vergessen und dessen Ende nicht absehbar ist. Es entsteht eine dynamische Textur aus langen, geradlinigen Vektoren und deren Brechung in kurzen Begegnungen. Die Musik ist laut, und das Vorhaben endet im Nebel - ein (choreographischer) Kehraus...

Mit Aurora Bonetti, Alessandra Defazio, Viviana Defazio, Michal Heriban, Jules Rozenwajn und Anise Smith in einer Choreographie von Micha Purucker

Licht: Michael Kunitsch
Mix: Robert Merdžo
PR: Beate Zeller

Mit Unterstützung des Kulturreferats der LH München. Micha Purucker ist Mitglied von Tanztendenz München e.V.

Freitag, 29. + Samstag, 30. Oktober 2021, 20.30 Uhr
SCHWERE REITER, ALTE HALLE

threads + knots
Purucker’s fourteenth production at the old schwere reiter: as the last event at and for this location, the choreographer has invented a performance structure for the hall in which a creaturely approach to movement encounters a rigid spatial structure. The performers find themselves lost in a game whose beginning is forgotten and whose end is unforeseeable. The result is a dynamic texture of long linear vectors and their refraction in short encounters. The music is loud, and the endeavor ends in fog.


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