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episodes of glam + gutter 100.80.40 - rats in the living room splitter + stream / rhetorics of flesh threads + knots local aliens - distracted + errant re.visited – work on mozart flat rooms – flat dances trajectory - filmpreview, texts + pictures trajectory - pictures of the fleeting world dark angels serious interludes IV serious interludes II murmurs + splotches news garden / private echoes archival beach organic display radio *luma : into the night interzone gaps in your semiotic soup news garden sector 7 : assorted oddities black fog - news from the planet of dogs echoes - 18 gestures in space enfleshings after lassnig, maria
7, reece mews, london
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Foto: Franz Kimmel[1] [2] [3] [4] [5] threads + knots
songlines for the excited + enthousiastics, the exhausted, the angry,
the beloved and strangers, the singers + seekers, the odd ones + shy,
the paramours, by-passers, voyeurs + humble...kehraus!
Puruckers 14. Produktion im alten schwere reiter: Als letztes Event an diesem und für diesen Ort hat sich der Choreograph eine Spielstruktur für die Halle einfallen lassen, die einen kreatürlichen Bewegungsansatz mit einer starren, räumlichen Struktur konfrontiert. Dabei befinden sich die Performer:innen in der Verlorenheit eines Spiels, dessen Anfang vergessen und dessen Ende nicht absehbar ist. Es entsteht eine dynamische Textur aus langen, geradlinigen Vektoren und deren Brechung in kurzen Begegnungen. Die Musik ist laut, und das Vorhaben endet im Nebel - ein (choreographischer) Kehraus...
Mit Aurora Bonetti, Alessandra Defazio, Viviana Defazio, Michal Heriban, Jules Rozenwajn und Anise Smith in einer Choreographie von Micha Purucker
Licht: Michael Kunitsch
Mix: Robert Merdžo
PR: Beate Zeller
Mit Unterstützung des Kulturreferats der LH München.
Micha Purucker ist Mitglied von Tanztendenz München e.V.
Freitag, 29. + Samstag, 30. Oktober 2021, 20.30 Uhr
SCHWERE REITER, ALTE HALLE
threads + knots
Purucker’s fourteenth production at the old schwere reiter: as the last event at and for this location, the choreographer has invented a performance structure for the hall in which a creaturely approach to movement encounters a rigid spatial structure. The performers find themselves lost in a game whose beginning is forgotten and whose end is unforeseeable. The result is a dynamic texture of long linear vectors and their refraction in short encounters. The music is loud, and the endeavor ends in fog.
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